SenaBM Merhaba 65 günlük bebeğimin idrar kültüründe Klebsiella Pneu…… <100.000 çıktı. Doktorla yarın görüşeceğim. Daha önce bu durumu yaşayan oldu mu? Enfeksiyon mu bu? Google da konu hakkında açıklayıcı bilgi yok
Pamuk SenaBM Bende cikmisti hamileyken hastane virüsü demişti doktorlar damardan antibiyotik tedavisi vermişlerdi. Hatta dogumdan sonra bebegede bakmislardi sütten geçiyor demislerdi.
SenaBM Pamuk bizim seninle peki nerdeyse herşeyi aynı yaşamamız ……🥲 Peki bebeğine nasıl bir tedavi uyguladılar
Pamuk SenaBM Evet ya ne yazsan bende de var.Bebegimde çıkmadı canim sadece bende çıkt hamileyken damardan serum aldim.
SenaBM Pamuk yaaaa yarın doktoruma atıcam sonucu geçmiş postlarda hastaneye yatan bebekler bile olmuş umarım öyle kötü bişey değildir
Pamuk SenaBM İnşallah canım bununda türleri varmış.Buyuk ihtimal hastanede kaptı yada senin sütünden geçti bakarlar ona.
Pamuk SenaBM Çok haklısın cokk..Az kaldı sabır şükür bizim hastane işleri bitti.Premature olunca hersey zor oluyor