busecnyt0108 8+2 hamileyim fakat mide bulantısı kusma tiksinme yaşamıyorum normal mi doktorum olabilir dedi bebekte bir sıkıntı yok tek yaşadığım bel ağrısı meme hassasiyeti ve şişkinlik siz de belirtisiz gebelik yaşadınız mı
hyena busecnyt0108 olabilir canım her gebelik bir değil bende sadece sabahları kusuyordum 1 kere ama benim kardeşimde yattığı yerden kalkamazdı gebeliğimde serumlarla ayakta dururdu
Rkye0 busecnyt0108 bence bu şansının farkına varmalısın😅 diğer türlü çok zor kişiye göre değişir senin için normal bu demektir
Ummuarbc busecnyt0108 normal canım herkezde aynı olacak diye birşey yok birkaç hafta sonrada olabilir hiç olmayada bilir
Bebegim3444 busecnyt0108 o kadar şanslısın ki aslında ilk günden doğum yapana kadar kustum yemek yiyemedim herseyden tiksindim o kader kötüydü ki 16 kilo verdim.Hic bir şekilde hamileliğin tadını çıkaramadım hep hamile olan gezen arkadaşlarımın ne şanslı olduğunu düşündüm çünkü herseyde herseye kusuyordum kendimden bile tiksindim düşün yani 😂bu şekilde devam eder senin insallah hamileliğin tadına varırsın.
myavocado busecnyt0108 herkesin belirtisi farklı farklı. Hiç midesi bulanmadan 9 ayı tamamlayan da var, endişe edeceğiniz bir durum yok bence.
Havvakoska Gayet normal ben 26. Haftamdayim hiç mide bulantısı kusma gibi şikayetlerim olmadı seninki gibi göğüs ucu hassasiyetim ve belim ağrım vardı halada devam ediyor bel ağrısı geçmiyo 😂🤷
busecnyt0108 Aynurbult ilk gebelik olunca ve daha önceden bir kayıp yaşayınca korktum ama şimdi içim ferahladı 🙏🏼🧸
Foreverr Çok normal ben o haftalarda günde 8 ile 9 kere kusuyodum bulantı hapı fayda etmiyordu şuan 34 haftalığım ara ara tekrardan bulantım oluyo çok nadir sabah kusmamda oluyo üstüne mide yanmaları da ekleniyor herkes farklı yaşıyor😂