Makbul her şey olmuş zaten. Kafanızı rahatlatın. Büyük ihtimalle stres yapıyorsunuz. Keyifli bir hobi yapın ya da sevdiklerinizle kahveye falan gidin ve hiç konuşmayın doğumla ilgili. Olmadı alışveriş. Yani unutun doğumu. Her şey kafada bitiyor. Rahat olun. Bebeğinizle ve bedeninizle konuşun. Ben hazırım mesajı verin. Olmadı suni denersiniz. Tek diyeceğim bebeğin boynunda kordon olup olmadığına bakın. Geçen bı yabancı influenser 41+5de normal doğurdu.