Symnr166 Bana ayın 14 üne sezaryen günü verdiler ama gitmedim. Ameliyata hangi doktorun gireceğini bile söylemiyolar. Mesela ben dr elif ögeden nefret ediyorum ya yanlışlıkla denk gelsem nolucak. Doğum öncesi , anı ve sonrası hepsi çok hassas zamanlar. Endişelendim açıkçası. Bide dikiş muhabbeti kafamı karıştırdı. Bazıları hala estetik dikiş yapılmıyo dedi.