Kızlar bugğn bebek hareket ettikçe mesanemin üstünde gaz sancısı gibi keskin sancılar oluyor yürüdükçede sancıyor elimle karnımı alttan tutarak hafifletmeye calısıyorum oturuyorum belime vuruyor . Doğum sancısı regl ağrısı gibi baslıyor felan diyenler vardı hiç böyle baslayan oldu mu?