Merhaba arkadaslar 15 gundur ki sag bacagimda belimden itibaren bi agri vardi desteksiz yuruyemiyordum acile gittim serum taktilar istirahat etmemi soylediler ama yine gecmedi bugunde fizik bolumune gittim doktor bel fitigi dedi mr a alamam suan ama ayaginda his kaybi veya guc kaybi olursa gel bi sekilde mr a alicam seni dedi bu sekilde de normal dogum yapamazsin ikinmak da artiriyor fitigi dedi sezeryan ol dedi ama her kafadan bi ses cikiyor tanidiklardan napicam hic bilmiyorum