Kızlar selam. Bu akşam lavaboda yüzümü yıkarken karnımın sağ tarafında bir acı hissetmeye başladım aniden. Sanki içimde bağlar kopuyo böyle bişeyler gerilip yırtılıyo gibi bi acı. Koltuğa zor attım kendimi. Epey dinlendim ama devam ediyor dişlerimi fırçalarken yine arttı yani öne eğilince artıyor anladığım. Var mı bu durumu yaşayan?