Aysegull_t Arkadaşlar 39+4 haftalığım yarın hacamat yaptırıcam doğum için kolay oluyormuş bilginiz yada yaptıranınız var mı acaba 🌸
Aysegull_t Dertsizgeliin Son aylarda doğumun kolay olması için sadece iki kupabel kısmına yaptırılıyormus tüm vücut tabiki degil