Merivvv bu arada inanılmaz bulantım vardı benimde , hiç beslenemiyordum. Sadece meyve yiyebiliyordum o süreçte. Endokrin doktorum beslenmenle çok bir şey değişmez demişti o yüzden çok önemsemedim beslenme olayını açıkçası. Ama 13.haftada demir ilacına başladım. 16 gibi değerim yükselmeye başladı yavaştan. Etkisi oldu mu bilemedim , hiç o açıdan düşünmedim. Umarım hiçbirimiz sıkıntı yaşamadan sağlıkla kucağımıza alırız yavrularımızı 🙏🏼