Gmzcngi Kızlar merhaba bugün doktor kontrolüm vardı nstye girdik ara ara sancı cıkmış doktor rahim ağzına baktı bir acılma kısalma yok bebişin başı aşağıda ama benim sancım dışarıdan yok az önce proluton diye bir iğne vurdurdum şimdi tekrar nstye giricem aranızda böyle birşey yaşayan varmı? Korkuyorum çok erken gelirse diye😢🥺
Ssshhh Gmzcngi benimde 34 te düzenli sancılarım oldu progestan verdi doktor günde üç tane bide ciğer geliştirici iğne vurdu şuan 37+4 oldum
Bushra21 Gmzcngi bende de aynı durum olmuştu hatta yazmıştım 34+1 şuan 36 yı geçersek sıkıntı kalmaz o zaman ne zaman canı isterse gelebilir 🥰
ReyhanBozdemir Gmzcngi Cananncann benimde bugün kontrolum vardı 33 haftalık sancı çıktı ince şekilde dedi Protestan verdi bide idrar yolu enfeksiyonu var dedi inşallah erken gelmez bizim ki de 😞
Cananncann Ben de 32. Haftada nst ye girdiğimde sancım olduğunu öğrendim ağrı filan yoktu sadece karnım sertleşiyordu 35+3 şuanda hala devam ediyo kasılmalar magnezyum kullanıyorum
Gmzcngi ReyhanBozdemir inşallah canım ya bende onu umut ediyorum Allah hayırlısıyla zamanında nasip etsin🤲