Cansel44 benimde öyle hep 9 6 cikiyo bı ara 8 4 oluyo o zman kötü oluyorum tuzlu biseyler yiyince duzeliyo doktor gebelikte tansiyon düşüklüğü olur dedi benim normalde de düşük çıkardı şimdi de öyle 9 6 9 4 gibi çıkar yuklesince de 10 4 6 falan oluyo o zman da iyi hissetmiyorum kendimi düşürmek icin limonlu su içiyorum yani normal tansiyon 12 6 falan benim normalimde 9 6 bunyeyle ilgili olabliyormus bu tansiyon işleri