Mranaa merhaba ben 25.haftamda uçakla seyahat etmek durumunda kaldım ama hiç memnun kalmadım bebeğimin hareketleri özellikle kalkış ve iniş esnasında aşırı derecede hareketlendi hatta bi ara hareketiyle canımı acıtmıştı belki basıncı hissetti bilemiyorum onun haricinde bir sorun yaşamadım