Selamlar, benim de erken haftalarımda rahim kasılması ve regli sancılarım olmuştu. Rahim ağzı kısa çıktı muayenede. Sonra tekrar yaşadığımda gece doktora yazdım, o gece biraz daha kısalınca yatış yaptılar. Sancıları durdurmak için tedavi gördüm, ciğer geliştirici iğneleri yaptırlar. Riskli haftaları atlattım neyseki. Şimdi de gelmesini bekliyoruz. Eğer ağrınız düzenli aralıklarla gelmeye ve rahatsız etmeye devam ederse doktorunuza bi danışın bence.