Kubrakratss 10 haftalık hamileyim ikinci hamileliğim geçen doktor kontrolünde doktor miyom olduğunu söyledi aranızda gebelikte mayomu olan varmıydı korkmalımıyım
Snnrdrn Kubrakratss benim de ikinci gebeligim ilkinde de vardi simdi de var myom ama doktor tarafindan herhangi bir ris acisindan uyarilmadim
glycnkrt Kubrakratss ilk gebeliğimde vardı. bi sorun yaratmadı. şuan 7 haftalık hamileyim yine bir sorun olmayacağını söyledi
Mercimeek Kubrakratss bende çikolata kisti vardı iki tane bebemin kesesinden daha büyüklerdi kendiliğinden döküldü gitti
lcasl Kubrakratss bende var ilk gebeliğimde sıkıntı olmadı sadece bazen ağrı yapıyor şimdi 9 haftalık gebeyim yine bir problem olmayacağını söyledi doktorum ama yeri önemliymiş tabi