Bebek toplanmıyor da rahim kasılıyor olabilir. Düzensiz ve ağrısızsa hazırlık kasılmaları olabilir. Ama regli ağrısı, bel ağrısı eşlik ediyor ve düzenliyse doktoruna haber verebilirsin. Benim erken haftalarda başlamıştı, hastanede yatmak zorunda kalmıştım. Eğer riskli haftalardaysan ilaç ve serumla durduruyorlar. Değilsen her kasılma doğuma biraz daha yaklaştırıyor olabilir. Ben riskli haftaları atlattım, şimdi kasılmam olduğunda panik yapmıyorum. Doğurursam anlarım elbet diyip devam ediyorum:)