Iremaydmrr hayır soygunculuk değil maalesef. SGK’nın özel hastanelere bu yıl ne kadar zam yapma oranı tanıdığını biliyor musunuz? Bilemezsiniz ben söyleyeyim size minimum%55 zam yapabilecekleri fırsatını sundular. Gittiğiniz hastane de özel hastane klasmanında en yüksek özel hastanelerden bir tanesi, özel bir üniversitenin hastanesi az bile ödüyorsunuz yani. Herşey yönetmeliklere uygun yapılıyor. Serum dan daha fazla alma hakları da var aynı klasmandaki çoğu hastane 1000 tl ve üstü alıyor şuan serumdan siz minimum tutarı ödemişsiniz zaten.