Cananmehmet Kesinlikle ihsan atabay çok iyi bir doktor çok memnunum. Doğum daha şubatta inşallah bakalim.😍🌼 Normal doğum ücretini bilen varmı bu arada
merve_yazar96 charlaa muayene ücretleri ne kadar Tahlil aldıklarında ayrıca ücret nedir biliyor musunuz?