Bende sürekli kusuyordum prilam kullanıyordum ama aslında sorunum reflüymüş mide koruyucu kullanmaya başladım iyi geldi ama tabi eskisi gibi olmasa da mide bulantısı oluyor gebeliğin ilerleyen haftaların da bulantı genellikle reflü yüzünden oluyor doktora danışmak da fayda var