Merhaba ben de 33 haftalık hamileyim 32. haftadan sonra ne NTSye bağlandım doktor iki haftaya bir gel dedi 37. haftada da son kontrolüm var çatı muayenesi olacağım benim de korkum çatı muayenesinden sonra sancıları falan başlar mı ya da bebek erken gelir mi