Rmysaefe Kızlar 8 haftalık gebeyim ellerim ayaklarım buz gibi üşüyorum ateşim yok hasta flnda değilim benim gibi olan var mı
Snnrdrn Rmysaefe ben tam olarak senin gibiyim 😂😂 8+5 bugun elim ayagim buz gibi sabah aksam donuyorum 😂
lcasl Rmysaefe 9 haftalığım bende sürekli üşüyorum galiba normal çok kişi aynı şeyi söylemiş yani umarım normaldir :)
Alone Rmysaefe bende tam tersi ateş basıyor. Buz gibi suları içe içe hasta ettim kendimi. İçim yanıyor dışım yanıyor menapozlu gibiyim
Dunyammmm Rmysaefe canm Bende 5 haftalık hamileyim evde patik le geziyorum bazende ateş basıyor busefer yanıyorum tshortle geziyorum hormonların sanırım genel olarak üşüme tutuyor ateş basması da nadir
Bernakrc1 Rmysaefe bende 8 haftalık hamileyim normalde asla üşümem yanarım hatta ama başımdan beri donuyorum adla ısınmıyorum
Nergizgokce Merhaba canım ilk haftalarda bende oyleydim çok üşüyordum bebekten dolayı galibs vücut şaşırıyor.. Titriyordum bende şimdi 31+2 haftalığız 🥹🤗🌷✨
12_annee Rmysaefe ben 12 haftalık oldum daha hala bir çözüm bulamadım icim titriyor ısınamıyorum bir türlü ilk hamileliğimde ateş basıyordu bunda tam tersi