simsekannesi Kızlar 25 haftalık hamileyim. Lökositim 25 çıktı. Su içmeye dikkat ediyorum, iç çamaşırımı sık sık değiştiriyorum. Lökositim neden hala yuksek yaşayan var mı bebeğime zarar verir mi
Haticeburak06 simsekannesi Hamileliğim boyunca çıkan lökasit sonuçlarım En sonuncuda 2 gün önceki.. hamilelikte normal enfeksiyondan kaynaklanıyor ilaç kullanmanız lazım antibiyotik ya da gece içmelik toz
simsekannesi Haticeburak06 Başka bir forumda bir bayanin yakınının lökositi 25 çıktığı için bebek ve annesi 2 hafta hastanede kalmış korktum bir. Benim bu 1 ay önceki değerim sonucu doktora göstermemiştim. Hiç de dikkat etmedim o dönem daha önce başıma gelmediği için yarın tekrardan kan verecegim canım