Pozitif doğum hikayelerini okuyarak güne başlardım sonunda bana da nasip oldu 🤲11 Mayıs sabah uyandığımda duşa girdim su gibi birşey geldiğini farkettim ilk gebeliğim olduğu için anlamadım tabi neyse çıktım kahvaltı yaptık kuaföre gittim eve gelip eşimle hastaneye gittik bir parmak açıklık olduğunu gelen suyum olduğunu söylediler hemen yatış işlemleri başlatıldı. Eşim eşyaları almak için eve geldi beni de odaya yerleştirdiler hemşireler kontrol etti açılmam ilerlemiyordu çünkü sancım yoktu sabaha kadar öyle bekledim Sabah doktor gelip kontrol etti Fitil verdi açılmam ve sancım olsun diye Fitil verdiler ben belimden aşağıyi hissedemedim insan annesini o kadar arıyor ki o an benimde ailem başka şehirde o yüzden çok ağladım gelen hemşireye annem burda değil lütfen eşimi görmek istiyorum dedim sağolsun izin verdi eşim geldi saatlerce ağladım 12 Mayıs saat 4 gibi açılmam 4 cm olmuştu doğum odasına gönderildim 4 saat içinde açılmam 10 cm oldu ve 2800 gram minik beyi kucağıma aldım o an herşeyi unutuyor insan 🥺😍🥰 Çok çok dua edin Rabbim yardım ediyor 🌸Rabbim kimseyi orda darda bırakmasın bir avazda bebişlerimize kavuşmak nasip olur inşallah 🤲🌼🌸