Lovelovebaby Kızlar siz renkliler için hangi marka toz deterjan kullanıyorsunuz . Kokusunun miis gibi olduğu ….
Betul_ela0 Lovelovebaby toz değilde ben hep sıvı kullanırım makina için daha iyiymiş dozunda sıvı deterjan yumoş kullanıyorum bazen yumuşatıcı kullanmayı unutuyorum yine mis gibi kokuyor ve ariel de güzel
Lovelovebaby Betul_ela0 ariel bakıyordum ama bilemedim kullanmadım daha önce . Onun haricinde bir sürü yumuşatıcı deterjan denedim hiç güzel koku olmuyor çamaşırlar. Persil nasıl ki onu da güzel kokuyor diyorlar