lLavinia Kızlar baba figürü yok diyelim çocuk doğdu soy ad vs hep annede fakat baba tarafında ne yazıyor kimlikte. Aranızda bilgili olan bu konularda biri var mı? Babalık davasını baba açamıyor galiba öyle okudum. Süreç nasıl ilerliyor
myavocado lLavinia annenin istediği herhangi bir isim yazılır. Babalık davasını evet sadece anne ve çocuk açabilir, ama baba da tanıma yolu ile soybağının kurulmasını sağlayabilir.
ece1234- lLavinia istediğiniz ismi yazdırabilirsiniz ablam babamın adını yazdırmıştı öyle yazıyor hala sizin üstünüze kayıt ediliyor zaten
tugcesakzci lLavinia şuan halihazırda evliyseniz boşansanız dahi babası kimse onun soyadını alıp baba kısmına da o yazılıyor diye biliyorum ben
lLavinia ece1234- peki herhangi bir sorun çıktı mı? Devlet çocuk babasız diye el koyma vs bi yandan da bundan korktum.
minikmucizeemaak lLavinia Evlilik dışı olan bir arkadaşım var, soyadı annesinin soyadı. Baba adı dedesinin soyadı kimliğinde. Sizinki nasıl bir durum bilmiyorum tabi boşanma ise babası yazar yine