Kadermiray yok canım 7.53 olduğu sabah yapmıştım silikti, sonraki gün lekelenmem geldi korktum koşarak hastaneye gidip bir daha kan verdim ve o sabah da test yapmıştım biraz daha koyuydu. Ama kan değeri 6.52’ydi. Sonraki sabah idrar testi çok daha koyuydu diye acaba yanlış mı bakıldı diye yine kan verdim ama sonuç 6.02’ydi hatta testlerin koyulaşması görülüyor atabilirim buraya ilk pozitif testlerimdi silmeye kıyamıyorum 🥲 sonuç kimyasal gebelik :( ama testler 7.53-6.02 gibi sonuçları bile saptıyormuş onu anladım. Muhtemelen idrara geç yansıyormuş hcg o yüzden kandaki değer düşse de idrardan silinmesi daha geç oluyo