Seddda bende 6 haftalık hamileyken zehirlenmistim bebeğe hiç birşey olmaz dendi serum taktılar kan aldılar birtek enfeksiyon çıkmıştı biraz. Kendi doktorumla da konuşmuştum aynı zamanda o da bebeğe birşey olmaz sana ilaç yazdılar mi ishal var mı diye sordu ilaç yazmadilar ama ishal var diyince kendisi bana ilaç yazmıştı bunu kullan diye