_Minik_ Beetuull ve güvenilir hastanede iyi bir doktor yapınca hiç sorun falan olmuyor. Diş çıkarma süreci daha zor öyle düşünün yani
_Minik_ Zeytop toparlamasını beklersen o zaman gelmicek sonra da diş sorunları falan çıkıcak. Ama pipisinde sorun yoksa gelişimi açısından 6ay sonra yapılması doğru. sorun varsa pipisindr erken yapıla bilir
3438FG Hulo2105 Evet çok haklılar. 3 ay 27 günlük bebeğim 4 gün önce sünnet oldu ve inanın ilk gün sürekli kımıldamasından dolayı kanama oldu ama şuan daha iyi hamdolsun. Bencede ne kadar erken o kadar iyi