Deletedmom325 genelde devlet karsiladigi icin decavit veriyo saglik ocaklari hatta kan hapi bile veriyolar cogu gebede onlari kullaniyo zaten , doktorlarin kendi tercihi degisiyo , bence vitamine baslayin ama kan ilaci olarak doktor vermeden icmeyin , agir gelebiliyo bazi ilaclar cunku , mesela ben doktorun ve saglik ocaklarin verdigi gyno ferro sanol hapi ictim ayni gun fenalastim bayiliyodum nerdeyse ve doktorum kesti surup olarak iciyorum , bana kalsa hic icmicem ama doktorum demir konusunda mutlaka icmemi soyluyor