Diladeniz2 Kızlar 11 haftalık hamileyim hamileliğimde sol göğsümün ucunda et beni tarzı bir şey çıktı randevu bulamıyorum cildiyeye gitmek için başına böyle bir şey gelen var mı ? Korkuyorum çok ???
Zseda Diladeniz2 benimde var küçücük Bi et beni gogsumun koyu kısmında. Ama hamilelikte oluyormus diye önemsemedim
busraaa57 @Diladeniz2 evet aynen benim de sizin gibi oldu sol göğsümde normal olduğunu söylemişlerdi hamilelik sürecinde
busraaa57 @Diladeniz2 yok hayır geçmedi sanırım doğuma kadar benimle korkma ama sen endişe etme çünkü hamilelikte bunun normal olduğu söyleniyor