16eda16 Neden böyle oluyor anlamadım miratech 3 oldu dünden verisinin çıkıyor 2 saat önce leke geldi sadece peçeteye sildikce geliyor lütfen başına gelen yazsin yerleşme kanamasi olabilir mi yarın sökülmezse umut var mi acaba normalde akıyor gidiyor kırmızı şekilde en azından şimdi ye gelmeliydi kırmızı şekilde
tgbmerve 16eda16 testi 3 defa yapma yerine keşke kan verseydiniz , beta takibi gerekli , düşük tehlikesi mi var , kimyasal mi , neden böyle bilemeyiz yerleşme kanaması yasayanda var , benim gibi dusuk tehlikesi ile en başından iğne ile takip edilen de
16eda16 tgbmerve maalesef öyle bir vaktim olmadı canım dün geceden beri test taptım zaten normal düzeyde adet olmadım 4 ünde gidip kan verdim 7 sinde 0.20 çıktı eğer bu yarın leke gibi olursa öyle vereceğim çünkü adetim bu şekilde değil normalde sökülmezse veririm bakalım kısmet artık
tgbmerve 16eda16 sabah ilk idrarla yapın testleriniz i daha sağlıklı olur , hakkınızda hayırlısı olsun 🤲🏻
Ruhsar35 Canım ya yerleşmedir yada kimyasal gebeliktir ikisinden biridir testi 2 gün arayla tekrar yap koyulaşma olucakmı bak bakalım ben 3 kez kimyasal yaşadım öylr anladım hep kanda verdim düştü değerim inşallah yerleşmedir 🙏
16eda16 Ruhsar35 canım bugün de işe gidince sildim peçeteye kırmızı gibi geldi yine şimdi kahverengine döndü normalde adetim böyle olmaz çok kafam karıştı ped e düşen birşey yok o küçük kırmızı kan gibi niye oldu anlamadım
Ruhsar35 16eda16 yerleşmede pembe kan olabiliyo diye biliyom kuzum sen bidaha test yap sabah ilk idrarınla koyulaşma yoksa eğer kimyasal gebeliği düşürüyondur😔
16eda16 Tuccceee Adet oldum ben sen istemiyorsun sanırım postunu gördüm stres yaptım gelmedi heralde yerleşme sandım stres yapma yoksa sökülmüyor
Tuccceee 16eda16 inanın aşırı stresliyim Rabbım olmayana isteyene versin. Peçeteye silindim regl kanı gibi geldi ama.devami yok