semadniz Bebeğim daha 19 günlük geceleri ağlama atakları geçiriyor , uykudan hep ağlayarak uyanıyor ıkınmaya çalışıyor kıpkırmızı oluyor ama kakasını yapıyor normalde , lütfen benimle aynı durumu yaşayan var mı ben napcağjnı şaşırdım artık
sudedemirr semadniz bebeğinizin gaz sancısı var büyük ihtimalle ama yine de bir doktora görünşn bizde aynıydık doktorum imkanın varsa arabayla gezdirin köy yolları gibi kötü yollara girin gazı çıksın dedi ve işe yaramıştı. geçmiş olsun ama ihmal etmeyin doktora götürün başka bir problemde olabilir bilemeyiz ki