Kızlar sütüm çok şükür güzel geliyor maşallah emziriyorumda ama burda daha önce postta açtım açırı göğüs ucu yaralarım var. Krem vs hepsini kullandım hem doğal hemde lansinoh gibi ama iyileşmiyor ayaklarımı yetr vura vura emziriyorum ilk ağzına alışımda ciğerim sökülüyor sanki 🥹 acaba silikon uç kullansam yaralarım iyi olduktan sonra kolayca bırakabilir mi bebek. Kullananlar artıları eksileri neler bilgi verir misiniz ❤️