Melisuz Kızlar 34. Haftadayız daha bebeğim şuan doğum pozisyonunda bugün hiç gecmeyen adet sancısı gıbı sancım var kasıklarımda ve belimde ama aralıklarla gelıp gıtmıyor sürekli devam ediyor bu nedir doktora gıtmem gerekir mi aynı adet sancısı
Zeliha66 Melisuz ben ogluma 35 haftalik hamileyken bu adet sancısı bende de oldu doktora gittim meger 2cm acılmam varmıs dogum baslamış. Ihmal etme derim
Merve201119 Melisuz git canım benim 36 da öyle olmuştu geçmeyen bi sancıyla gittim direk Doğuma almışlardı ihmal etme önceden belki alınacak bir önlem vardır kuzum
Melisuz Zeliha66 dayanılmayacak gıbı degıl azıcık kıvrandırıyor terletıyor suan benı nişan yada suyum da gelmedı yinede gideyim mi sagol cevabın ıcın
Zeliha66 Melisuz benimde nişanım suyum gelmemisti. Evet ufak ufak ama ne geciyo nede cogaliyodu. Git bence doktora