Ozlemurak65 Hanımlar merhaba 29 haftalık hamileyim iki haftadır vajinama çok kötü sancı girip sızlıyor dayanilacak gibi degil ve bazen saniyelik bazende bir dakika falan oluyor sizce neyden kaynaklidir,acile gitmelimiyim ?
Seher5 Ozlemurak65 bende 17 haftalık 2 gün çok ağrıyo du. Sonra geçti sizinki de belki geçer. Geçmezse Doktor’a görünün enfeksiyon olabilir
Nurcanakkaya Ozlemurak65 ilk gebeliğimde yaşadım bende bu şekilde iğneler batar gibi gece acile falan gitmiştim ama birşey çıkmadı kendiliğinden geçti baya sonra ama
Ozlemurak65 Nurcanakkaya ben gidince erken doğum olabilir diyip alttan elle muayene edicez dedi bende istemedim geri geldim eve ama geçmiyor canımı çok acıtıyor hergun yaşıyorum bunu randevum haftaya cuma o zamana kadar dayanir miyim bilmiyorum.