ecmelvera99 Mervee__ öğleden önce git canım erkenden bakarlar öğleden sonraya kalınca doktorlar geç geliyor çok beklersin
Sevvalll42 Mervee__ nasıl niye randevusuz bakan hiç biyer yok randevu alıp gidin hangi gün gitmek istiyosanız ozaman bakarlar
umycnr94 Randevusuz saat 8 8bucuk öğlen 12 ve 1den sonra alıyorlar canım dhaa geçen sordum ani bişey olrsa randevusuz nasıl olur dye bu saatlerde alırız kayıt olustrup dendi bilgin olsun
umycnr94 Mervee__ hiç randevusuz gtmedim ama o gün aklıma takıldı olr ya bişey olrsa dye sormustum cnku aralarda poliklinik olarak girende var
Mervee__ umycnr94 inşallah bakarlar ya randevu alıp giderdim normal de oda iptal etmedik mecburen vermiyorlar