ben hamilelikten öncede hep tükettim istersen döv sağanda istersen dövmeden çaydanlık içine at yemek kaşığıyla koy kaynasın sonra bırak demlemeye çay yapar gibi işte sonra koy iç çok faydası var sakinleştirir süt arttırır hormon düzenler gaz giderir hem bebekte hem sende say say bitmez ve anason katabilirsin istersen tabi . Ben anason çayında alıp ikisini sağanda dövüp demleyip içiyordum ekstra fayda yapıyor beneğin uykusunu düzenliyor