eylemm09 Kızlar 53 ile hamile kaldım şu an 65 kiloyum ve 25. Haftamdayım sizce çok mu hızlı gidiyorum ya bugün hızlı gittiğimi söyleyenler oldu ona göre daha çok dikkat edicem ya bana akıl verin biraz çok mu hızlı gidiyorum ya sizler kaçıncı haftadasınız ve kaç kilo aldınız
ZeynepDuru17 eylemm09 cuma günü doğumum var kilo aldım geri verdim hep biraz dikkat edin derim son haftalarda zorlanmayın
Hulo2105 eylemm09 e biraz fazla olmuş tabi daha da doğuma var o zamanlara daha da çok alınıyor. Fazla yiyorsanız azaltın yürüyüş yapn.
Sermec27 eylemm09 biraz fazla bence dikkat edin 22 haftaya kadar 6 kilo almıştım doktorum fazla bulmuştu şeker olabilir demişti şekerim de çıktı
brnaksyince eylemm09 evet birazcık öyle olmuş:) bundan sonrası için dikkat edin 😊 36 haftalık olucam cts günü, pazartesi tartıldım 9 kilo almışım.
Memeran eylemm09 ben de 20. Haftadayım şimdiye kadar 6 kilo aldım çok da emin değilim hızlı mı gidiyorum ama şimdiye kadar doktorum da sormadı kaç kilo aldığımı iyi olup olmadığını bazı aylar iki kilo birden alıyorum bazen de bir ay hiç kilo almıyorum ben de emin değilim tam
Ebbruc eylemm09 normalde doktorlar tüm hamilelik boyunca 12-15 kiloyu ideal bulur ve sizin daha neredeyse 15 haftanız var, fazla olmuş dikkatli olsanız sizin için daha iyi olur ☺️
kindacute Son aylarda kilo alımı arttığı için başlarda ne kadar yavaş gitseniz kar tabi, ödemin yoksa boyun uzunsa sorun olmayabilir, doktorunuz konuyla ilgili bir şeyler söylemedi mi?
eylemm09 kindacute boyum 1.70 ödem çok yok sadece sol ayak bileğimde var biraz randevum gelmedi daha bakalım konuşurum gidince
Kdg eylemm09 evet cok biraz ben toplalmda 11 kilo almistim zaten 25. Haftalarda 3 kilo tek almıştım dikat edin 25 den sonra daha cok aliniyor
Gg5348 eylemm09 azıcık fazla olmuş sanki canım 20. Haftadayım ben daha hiç kilo almadım hamilelik boyunca 12-15 kilo alınmalı diyorlar ama azcık dikkat edip yürüyüş yapsan toparlarsın bence 🥰
Tugbacim34 @eylemm09 23. Haftamda 4 kilo aldım diye doktorumdan azar yedim. Hamilelikte toplam 12 kiloyla bitirtmek istiyor. Fazlası çocuğa da sana da zararlı dedi. Gebelik şekeri bakarız fazla çıkarsa dedi. Kilo her daim zarar zaten. Ama sizin erken haftada 12 kilo fazla olmuş.
61fragnat eylemm09 32. haftaya +18 kiloyla giriş yapıyorum 😂 doktorum da çok hızlı gidiyosun falan demedi 🤷🏻♀️ şeker de çıkmadı ne bulduysam yedim valla
1809 eylemm09 bende 30 haftalık oldum 10 kilo almışım moralim çok bozuluyor herkes görünce aaaaa çok kilo almışsın nasıl vereceksin diyor daha da üzülüyorum
eylemm09 1809 banada çevremde ye ye diyenler şimdi fazla olmuş diyo birdaha ye ye desinler ben biliyorum onlara ne diyeceğimi
chaos eylemm09 lütfen dikkat edin bende 5 aylıkken 10 kilo almıştım durduramadım kendimi 32 kiloyla bitirdim gebeliği bebeğim 4,5 kilo doğdu mecbur sezaryen oldum
Arelmom_ eylemm09 ohh ne istiyorsam onu yiyorum valla kısmıyorum kilo alınır verilir yıl olmuş 2024 eğer sağlık sıkıntın yoksa şeker yoksa hiç önemli değil bebiş sağlıklı olsun yeter 23 haftaya 12 kiloyla giriş yaptım dıştan bakıldığında sadece göbeğim var 😂