BurcuEcemm ben sezeryan olduğumda eczaneden almıştım. Bebeğim prematüre oldugu için yoğun bakımda idi. Süt sagmam gerekiyordu. Faydasını da gordum. Siz neden oncesinde merak ediyorsunuz? Doğum sekliniz belli mi? Bir de hurma da süt yapıyormuş. Bol bol komposto tükettim :) ilk oğlumda normal doğum yaptım. Sürekli emzirdim. Emdikçe geldi :)
Sıra tersten oldu ama 😂