Aysegll12 Kızlar 12+2 deyim bugün sürekli adet olacakmış gibi karnım ağrıyor bu dönemde böyle ağrısı olan oldu mu?
Sevvalll42 Aysegll12 çok normal hem rahim büyüyo hemde adet olmadığımız için onun ağrısını çekiyoruz işte