Kubratntklu 3+5 te öğrendiğim gün 3_4 saat sonra çok sancıyla yoğun kahverengi leke gelmişti , proluton Depot yapıldı her hafta , 10. Haftada düşük riski bitti denildi rahim içi kanama yok iğne ve fitil kesildi 3 gün sonra çok yoğun yine leke geldi bu sefer günlük iğneye başlandı bir hafta kullandım , fitili sabah akşam 16. Haftaya kadar 16-20 arası sadece aksam kullanip bıraktım , riskli gebelik olarak takip edildim 20 ye kadar , 2 haftada bir kontrole çağrıldım hem ara ara sancım oldu rahim bebeği ittiği oldu , çok şükür atlattık ogunler i 33+1 iz bugün