Kızlar kan tahlili yapıldı yüksek derecede enfeksiyon ve yine yüksek derecede kansızlık çıktı 20 haftalık hamileyim antibiyotik verdi doktor ama doğal yollarlada nasıl enfeksiyondan kurtulabilirim bile varsa yazın lütfen gebelikte enfeksiyon tehlikeli :/