Bendis bende dün nat çektirdim sizinkine çok benzer. Yükselen yerler daha çizgi gibi benim sadece. Doktorum bebek hareketine bağlı kasılmalar dedi. Gerçektende bebek sert hareket ediyor ve o anlarda oluyor özellikle. Doğum sancısı bu şekilde olmaz dedi. Ağrı sızı varsa alttan bakalım dedi ama ben istemedim ağrılarımda oluyor. 29 una kadar bekler inşallah kızım