Ravza-Acar1 çok sık olmamakla beraber arada ufak ufak ben de yedim, hamburger tek başına zararlı değil zaten bence, sonuçta köfte ve ekmek 😂sadece köftesi iyi pişmeli. Cips ve kola da az yedim yani, keşke hi yememek mümkün olsa. Sadece bunları yerken mayoneze dikkat edin, yumurtası pastörize olmayanayinez biraz tehlikeli toksoplazma açısından.