Selam kızlar bugun kan verdim prolaktinim 45.8 di şuan 13.6 ya düşmüş bu beni mutlu etti bir tık doktorda bi sıkıntı yok gebelik için herşey normal dedi ama 6 aydır denemem rağmen hala gebe değilim bundan sonraki süreçte akışına bırakmaya karar verdim tavsiyeleriniz varsa ekstra yorumlarınızı bekliyorum herbirini dikkate alıcam şimdiden teşekkürler 🙏