Herkese merhaba bir düşük bir kimyasalım var. Nisan ayında adet olunca klomen başladık. 29 nisanda ilaç bitti ve doktor kontrolüne gittim. Doktor ilaca geç cevap verdiğimi geç yumurtladığımı söyledi. Yani ben 14 günde yumurtluyorsundur diye düşündüm ama 18 günde yumurtlaman dedi. Programa göre bat 20 Mayıs test yapsam çıkar mı yoksa yumurtlama 4 gün geri attığı için adet tarihini de mi 4 gün geriye atmalıyım ?