@Bir_nazenin01
@Gebess95
@Damlaozzz
Ya şöyle diyim hayıt otunu demleyip içiyorum geçen ay başladım geçen ay kimyasal yaşadım yine
Kan değerlerime baktırdım ben de kan ilacı b12 folik asit kullandım bitti 6 ay kadar kullandım.
Her gün yürüyüş yapmaya çalışıyorum abur cuburu ben de çıkardım bayadır hayatımdan kilo da verdim güzel sağlıklı beslenmeye hayret ediyorum. İnsülin direncim vardı hatta o düştü ilaç kullandım ve o ilacın yan etkisi varsa pcosu iyileştirdiği için hamile kalma ihtimalini arttırıyormuş doktorum korun hamile kalırsın demişti ama korunmadım. Ona rağmen tutmadı. Aklıma şu geliyo vajinal kuruluk yaşıyorum ilişki bazen zor olabiliyor o yüzden kayganlaştırıcı kullanabiliyorum ama sürekli değil çok nadir, o zarar veriyor mudur ya da zamanında prezervatifle korunduk sonuçta lateks ürün acaba onlar yüzünden olabilir mi düşüncesi var aklımda, soğan suyu kürü de denemiştim bi ara ama düzenli ve doğru yapmadım sanırım nasıl kullanmak gerekiyor bi araştırmam lazım