niyetimkalpkirmamak benim gittigim dahiliye doktorum çok iyiydi beni hep rahatlattı sag olsun. Özele takipliyim kadın dogumcum direk yönlendirdi kendi yorum yapmıyor😀 ona kalsa insuline baslanir bilmem ne dedi. Devlette dahiliyeye gittim sonuçlardan memnundu. Ama doğru bebeğin ölümü vs Allah korusun çok şey var. Suyu artar erken doğum olur korkusu hep vardı içimde