Esraduman riskli gebeyim, 27-28 haftalarından sonra haftada 2 gün kontrole gittiğim oluyodu, normal gebelere bakılan ultrason cihazından daha yüksek cihazla bakılıyo bi de . Bugün de 1 saatten fazla baktılar.
Dr a sormuştum cihazların zararı oluyor mu diye , zaten risklisin zararı olsa bakar mıydık sence demişti😅