Kızlar son adet tarihim 19 nisan gebeliğin ek yüksek tarihi 3 mayısdı.Göğüslerim falan şişti,midem falan bulanıyor ama adet belirtiside olabilir.Adet olmam gerekiyor bikac gün öne gelirdi normalde.Ama iki gündür böyle akıntı gibi ama pembemsi leke var.Adet mi olucam hamilemiyim anlamadım.Böyle olan var mı.Ama dün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı.