Minikanne-76 Merhaba canlar bu gün çocuğum için literal ventrikül genişliği 10 mm sınırda dedi çok korkuyorum nasıl bir yer yol izlenmeli amniyosentez ya da ileri bir tetkik önermedi Bir de bebeğin bobreklerinde hafif parlaklık var dedi Başına gelen varmı ya beyin sıvı birikimi varmış hidrosefali diyor internette çok korkuyorum 🥹🥹💙 lütfen bilgisi olan varmı
Musel Minikanne-76 benm oğlumdada var denildi sizinki gibi sınıra yakındı ama doğumdan sonra gitti çok şükür
qusel Minikanne-76 bende de hidrosefali var hatta 25 yaşında mi ne ortaya çıktı tesadüfen kafam.buyuk değil. Yani anlaşılmıyor bile. Yani her sıvı birikmesi korkulacak derecede olmayabilir. Tabi tedbirli olmak gerekm amniyosentez yaptırabilirsin. İnslalah hiç birşey çıkmaz
Minikanne-76 beybim0 temiz çıktı balim detaylı değil daha perinatolojiye gitmedim o normal ultrasonda dedi özele gittim Canım
Minikanne-76 ahsenka canım daha doğmadan bu gün 21 haftalık iken normal ultrason ile bu teşhis kondu umarım olmaz ağlamaktan harap oldum
Musel ahsenka benmde 26 haftalıkken görmüştü doktorum korkmayın ama içinizi ferah tutun bana gebeliği sonlandırabiliriz bile dediler ama hiç içimi karartmadım rabbime dua ettim şükür namazı kıldım herşey allahtandır dua edin inşallah allahın izniyle hiçbir şey olmaz
Minikanne-76 Musel inşallah canım benim sağlıkla geçer gider bu durumlar 🥰😢 Hiç yatamadım gece boyunca
Eduahm Bana da dediler, çok dua ettim Allahtan umut kesilmez. O değer sureklı değişiyor, bi daha ki kontrolde düşebilir, doktorlar tedbir amaçlı her şeyi söylüyor
ilaydamom_ qusel merhaba. öncelikle cok geçmiş olsun. bende de hidrosefali var 11 yaşımda ortaya çıktı. benim de dışarıdan anlaşılacak kafa anormalliğim yok. siz herhangi bir operasyon geçirdiniz mi
Minikanne-76 qusel aminio sentez dedim hocaya şimdilik öyle zorunlu değil hemen pat yönlendiremem takipte kalalım dedi🥰💙🥹 Ama hiç uyuyamadım